Jak podpiąć plugin pod bazę danych

Jak poprawnie podpiąć plugin pod bazę danych ?

 1. Informacje

» Większość pluginów typu zephyrus store , sklepsms , system rankingowy , skiny korzysta z zapisu informacji w bazie danych.

» Aby podpiąć nasz plugin potrzebujemy bazę danych , bazę otrzymujemy za darmo do serwerów publicznych.

2. Informacje o bazie danych 

» Wchodząc do panelu naszego serwera widzimy :

» Klikamy MYSQL , po kliknięciu automatycznie zostajemy przekierowani na strone na której widzimy informacje o naszej bazie danych : 

3. Zmiana ustawień pluginu 

» Przykładowym pluginem, który możemy podlączyć pod bazę danych jest 

» Weapons & Knives domyślnie skiny zapisują się w plikach cookies ( ciasteczkach), aby to zmienić należy przejść do:

CS_GO/csgo/cfg/sourcemod/weapons.cfg/

 » Po otworzeniu pliku weapons.cfg ujrzymy linijki:

 sm_weapons_db_connection "storage-local"

sm_weapons_table_prefix  ""

» Zamieniamy na np.

 sm_weapons_db_connection "skiny" --> jest to nazwa, którą wpisujemy następnie w databases.cfg.

 sm_weapons_table_prefix "slodkiekotki" --> jest to nazwa tabeli, która się utworzy w bazie danych.

4. Podpięcie pluginu pod bazę danych

 » Po zmianie linijek powyżej przechodzimy do katalogu :

 » CS_GO/csgo/addons/sourcemod/configs/databases.cfg/

» Domyślny plik wygląda tak :

» Dodajemy wpis :

"twojanazwa" 
{        
     "driver"     "mysql"        
     "host"        "twojhost"        
     "database"    "db"
     "user"        "user"        
     "pass"        "passwd "        
     //"timeout"    "0"
     "port"        "3306" 
}

» Skąd wziąć te informacje? cofnij się do punktu 2.

 » Poprawnie skonfigurowany plik powinien wyglądać tak:

 » Po uzupełnieniu configu weapons.cfg oraz databases.cfg należy zresetować serwer.

5. Sprawdzanie zapisu

 » Jeżeli wszystko zrobiliśmy poprawnie nasze skiny powinny zapisywać się w bazie danych, aby, to sprawdzić należy zalogować się do PhpMyAdmin,

 » po zalogowaniu i wybraniu użytkownika powinniśmy zobaczyć 2 tabele np.

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz...

Komentarze

Brak komentarzy